Ny vecka, nya möjligheter

Dessa korta skoldagar alltså! Började 8.15 och slutade 11.15. Imorgon är enda skoldagen denna vecka som egentligen skall vara "längre" för då borde vi sluta kl. 4 egentligen men har aldrig gjort det ännu på dessa 6 veckor, så förhoppningsvis inte imorgon heller ;)  Det är så chill att ha företagsamhet, trodde inte det när jag valde den kursen, men så fel jag hade. Denna vecka har vi hel skolvecka, de senaste veckorna har vi haft endast 3-4 dagar i veckan, och nästa vecka har vi 3 skoldagar sen är det SOMMARLOOOOV!! Alltså vart har första året på frisörlinjen tagit vägen? Vi började ju just?!
 
Snart ska jag, Elin och Sara in till stan. Ett besök till arnolds är ett måste, är typ beroende av deras kaffe nu förtiden! Haha.
 
Postat av: Siri |Diabitfit|

Härligt med lov snart :)

2015-05-18 @ 12:14:10
URL: http://sirinilsson.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

fina bilder

2015-05-18 @ 14:16:27
URL: http://efji.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!