Korta skoldagar&nymålade naglar


Hade skoldag från 8.15 - 11.30 idag, såå skönt med korta dagar! Sedan vi slutade har jag lockat mitt hår och målat nya naglar :) har varit ensam på internatet sedan vi slutade och sånt är skönt också ibland.

Vill också tipsa om topplacket jag håller i på bilden↑. Det är från Leighton Denny och är så himla värt pengarna(för det kostar lite mer än ett vanligt billigt lack). Det torkar snabbt, gör naglarna hårda och håller länge. Ett lack värt att investera i om man vill ha fint slutresultat när man målat naglarna! Crystal Finish heter lacket :)






Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!