Tisdag 30 december

-fotade med mobilen och helt oredigerade-
Har fastnat lite för panorama foton nu. Det är en så häftig "effekt" man tillför i bilderna och man får ju med mycket i bild, som om man hade ett riktigt vidvinkelobjektiv! Dessa ovan är från min och mammas promenad idag. Kommer definivt fota massor med detta framöver, har inte riktigt tänkt på det innan hur coola foton man får av det :D
Brukar ni fota i panorama-läge nån gång?
 


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!