Sommartid

Kom ni ihåg att ställa klockan framåt en timme idag? Tur att man är ledig och får sova tills man vaknar av sig själv så märker man inte av att man "missar" en timme ;) 
 
Hade planer på att vara lite effektiv idag eftersom gårdagen var en riktigt slö dag, men halva dagen har redan gått och jag har inte gjort något annat än ätit frukost, kollat några avsnitt pll och gjort ett litet misstag i designen på bloggen..... Skulle bara ändra utseende på länkar i inläggen och så hoppade plötsligt inläggen en bra bit ifrån menyn så nu ser det helt konstigt ut.. Måste försöka hitta någon som kan hjälpa mig att fixa problemet snabbt!
-update: bästaste Nathalie hjälpte mig än en gång då jag alltid lyckas förstöra något i min blogg desing...! Men tusen tack för hjälpen, du är guldvärd♥
 
Resten av dagen skall jag spendera med några avsnitt pll, kanske redigera lite bilder, ta tag i en skoluppgift och klippa pappa.
 
Ha en fin dag och hoppas att ni har bättre väder där ni befinner er, här är det som om hösten har kommit tillbaka...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!