Mysmorgon med klassen!

-några mobilbilder från morgonen, ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilden till vänster....-

Innan vi tog sportlov för två veckor sedan planerade vi in en mysmorgon med frissaettorna(min klass). Idag blev det av och vi brunchade till det ordentligt! Var riktigt mysigt och gott, blev så mätta :) resten av dagen fick vi prova olika produkter i våra hår, jag fixade Jennies hår. Ångrar nu i efterhand att jag inte tog några bilder av det och kunde visa er, för det blev så himla bra! Kan göra samma sak en ny dag och visar er då ;) har ännu en gång kommit fram till att jag verkligen är på rätt linje! Skulle aldrig byta♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!