Månadens tema: Glädje

Temat för denna månad tillsammans med de andra i fotogänget var Glädje. Jag tyckte det var ett ganska lätt-tolkat tema eftersom det kunde vara vad som helst som gör en glad. Valet föll på en riktigt nytagen bild, från photoshooten med Jennie&Jennifer i torsdags. Det jag tycker har att göra med glädje i denna bild är vädret(!) som faktiskt var soligt efter flera dagar med snö och regn (dock blåste det lite och var lite kyligt men det märks ju inte på bild ;) och den andra orsaken till bildvalet är att man blir glad av att få ha fina vänner runt omkring sig! :) 
 
Vad gör er glad? 
 

De andra som är med i fotogänget är bl.a dessa:
Alma, Linnea, Magda, Julia, Sofie, Amanda (kommer säkert fylla på listan senare)
 
Just nu är det flera som ändrar om på sina bloggar eller håller på att göra ny blogg osv, så länkar bara de som är aktiva på sina bloggar denna gång! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!