Godmorgon torsdag!

-en mycket god kycklingsallad som jag tyckte jag var värd igår-
 
Ni vet känslan när läraren säger "ni är lediga imorgon". Så var det för oss igår när vi kom till skolan. Yep, glad att få åka hem några dagar tidigare, men egentligen skulle vi bara haft kundarbete i 4 timmar idag så det skulle inte varit så jobbig dag ändå. Men att få åka hem är alltid skönt, och det kunde inte komma passligare än igår då jag hade en riktigt sk*t dag hela dagen, som även fortsatte när jag kom hem.. Och där börjar historien om salladen på bilden↑. Direkt jag kom hem så ställde jag mig vid spisen och stekte kycklingen, sen blandade jag ihop hela salladen. Försökte göra den så fin om möjligt för att kunna fota den till bloggen. När jag väl hade hittat ett ställe med någotsånär fin bakgrund och med bra ljus, tror ni inte att kamerabatteriet visade "slut på batteri". Alltså whyyyy?!?! Tyckte iallafall att jag hade haft så mycket bestyr med den så en mobilbild fick det bli av det hela! :D Senare på kvällen var jag ute på en promenad med Michelle, så den dåliga dagen avrundades helt bra ändå. 
 
Nog svamlat om gårdagen, ha en fin torsdag alla! Det ska jag ha, och åka till min syster och gosa med lilla systersonen♥
 
Postat av: Julia

gott med kycklingsallad :)

2015-03-19 @ 17:51:43
URL: http://jjuliees.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!