Dåligt med uppdatering här..

Det kommer nog fortsätta vara lite dött här inne ännu ett tag. Har inte riktigt tid till att göra inlägg just nu eftersom jag bara har tillgång till dator på helgerna och en massa mobil-inlägg är ju inte så roliga att läsa.. Men snart är revyn över(känns jättesorgligt..) och lite andra grejer som är pågång så snart snart har jag nog tid till detta igen. Bara jag får en ny dator inhandlad så kommer jag kunna blogga även fast jag är i Vasa, men det tar nog ett tag tills dess ännu. 
 
Dessutom vill man ju vara ute och ta vara på det fina vårvädret vi har fått nu också! 
-Arkivbild från förra våren- 
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

2015-03-15 @ 15:55:46
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!