Söndagsbrunch!

-Hade hela familjen samlad för en gångs skull på förmiddagen idag när vi var på hotellbrunch på ett ganska nyöppnat hotell här där jag bor :) Bilden är från instagram, så inte världens bästa kvalite...-
 

I fredags fick vi Äntligen flytta in i det nyrenoverade internatet. Så nytt, fint och fräscht allt var där! Längtar att få åka dit ikväll och börja bosätta oss på riktigt, slängde bara in mina saker i fredags innan jag for hem. 
 
Igår var det öppet hus på YA, efter många om och men lämnade jag sen i Näsby tills idag med Michelle&Nicke. Ganska händelserik kväll blev det och mitt i natten tog vi oss ut på promenad i lilla snöovädret och gick till grillen och handla lite mat. 
 
Snart är det en ny vecka igen. 
Ha en fin avslutning på helgen!
 
Postat av: milina.blogg.se

åh vad gott :)
- precis som det låter haha ;)

2015-01-25 @ 15:58:37
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: David

Det var en fin och avsläppnad Instagram känsla i bilden! Der ser ut som en croissant i bilden!?! :) Trevlig kväll du med!

2015-01-25 @ 17:27:34
Postat av: Angelica Bengtsson Fotografi

Åhhh så gott med brunch :D

2015-01-25 @ 17:54:29
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Caroline

Så gott med brunch!

Ha en härlig måndag! :)

2015-01-26 @ 12:26:43
URL: http://awesomecaroline.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!