Snart sopas julen ut

Ja, ni ser ju själva.. Hade nästan lite svårt att få ihop till collaget, lite bilder har jag från denna julen... Väldigt tråkigt eftersom det ju är en så pass mysig och stämningsfull högtid.
MEN jag hade nog en riktigt fin jul även fast kameran inte fick jobba så mycket. Som jag skrivit tidigare så hade vi morfar hit bjuden på mat på julaftons dagen och senare på kvällen kom min syster& hennes sambo hit för julklappsutdelning och filmtittande osv. Riktigt mysigt♥ 
 
Juldagen var vi bjudna till syster's på julbrunch. Oj så gott det var! Och lyxigt! Jag och mamma sa att det var som att äta hotellfrukost :) på eftermiddagen kom typ hela släkten hit på kaffe.
 
Julannandag tog vi det lugnt här hemma bara. Såg någon film som gick på tv och tänkte på hur skönt det är att bara få vara och inte ha något inplanerat. Senare på kvällen var vi bortbjudna till min gudmor&gudfar.
 
Så ja, det var min jul i korthet. Lugn och skön och mycket umgänge med nära&kära, som det skall vara alltså :)
 
Postat av: Venice

Tack så mycket! :-) Ja spisar är för tusan farliga! :-D Borde finnas nåt slags lås på dom så de inte sätts på om dom inte känner av att det står något på den.
Min jul städades ut redan i söndags. Granen började barra innan julafton :-D haha!

2015-01-08 @ 21:48:59
URL: http://iamvenice.blogg.se
Postat av: tetta

Va bra bild åv tomtin :D

Svar: Joo e va he :D
Julia R.

2015-01-10 @ 10:11:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!