Snart är jullovet över..

-mobilbild, redigerad med vscocam-
Det var så vackert när jag vaknade i morse så jag blev full med energi redan från morgonen! Tänkte att jag skulle gå ut på långpromenad med ena hunden i solskenet, och sedan fotografera i det fina vinterljuset, men ja, ni vet ju PLL.... Jag var ju bara tvungen att se ett avsnitt innan jag steg upp och när det var slut så hade solen gått i moln. Typiskt! Nåja, skulle ju ha gått direkt jag vaknade menmen, pll är ju roligare ;) Drog mig ut på en promenad lite senare under dagen med Chiira iaf, och sedan gick jag på en liten fotorunda :) Försöker passa på att bara ta det lugnt nu de här sista dagarna innan skolan börjar igen och jag måste flytta tillbaka till Vasa..

Har ni haft en fin fredag?♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!