Naturen i januari #1

Dessa bilder är från en av de sista jullovsdagarna. Det var perfekt väder, lite mulet men inte för mörkt, så bilderna blev riktigt bra - om jag får säga det själv. Dessutom går det att redigera dem nästan lite hur som helst, eftersom det inte är så många olika färger, så dessa bilder kommer jag nog experimentera med ganska mycket framöver!
 
Och som ni ser i rubriken så kommer det nog komma flera delar i denna "serie" :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Angelica Bengtsson Fotografi

Najs!

2015-01-23 @ 20:11:27
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: J E N N I F E R

Fina bilder!

2015-01-24 @ 18:02:39
URL: http://nouw.com/jenniferjansson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!