Lite efter alla andra...

Då var även jag fast i PLL!! Varför har jag inte tillåtit mig att ge det en chans tidigare egentligen...?! Fast i och för sig är väl det bra, för då tar inte avsnitten slut så fort, har ju massor att säsonger att se nu när alla andra måste vänta på nya avsnitt ;)
 
Så nu ska jag mysa ner mig med detta ↑ resten av kvällen och börja sörja över att jullovet snart är slut :'(
Postat av: ▲ R O B I N N S

Pretty Little Liars är så grym!

2015-01-08 @ 20:00:41
URL: http://robinns.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!