Favoriten i januari.

Det här året har jag funderat ut lite hur jag vill ha bloggen och vilket innehåll jag skall börja publicera. En tanke är åtminstone att börja välja ut en favoritbild varje månad. Det skulle ju kunna vara en kul grej :) Kommer visa vilken det blev i slutet av varje månad. Och sen när året är slut har jag antagligen 12 bilder som jag gillar lite mer än andra. Bilden ovan tror jag kommer bli den stora favoriten för januari, överlägset!
Postat av: Emma

Åh, va häfti bild! Jätte fin! :D

Svar: Sv; Hihi, tacktack! :D Har du lösenordsskydda blogg nu?
Julia R.

2015-01-24 @ 15:16:14
URL: http://emmamikaelah.blogg.se
Postat av: David

Fint att man kan se kristaller på grenarna. De ger bilden en riktig snöig vinter känsla. Du är duktig att skapa fina bilder trots att vädret är grått! :)

Svar: Ja det tycker jag med :) Tack! Jag tycker nästan det är roligare att fota när det är grått ute så finns det inte så mycket färger i bilden ännu, på så vis kan man lägga dit vilka filter&färger och redigera hur man vill :)
Julia R.

2015-01-24 @ 18:37:33
Postat av: ♫♪ sandra

fin bild :)

2015-01-25 @ 14:35:47
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: David

Svar: Det var bra att höra. Jag ska ta med min kamera imorgon och försöka ta bilder som passar svart vit film och grått väder. Min kamera får inte bara sitta på hyllan och samla damm längre haha. :)

2015-01-25 @ 18:02:11
Postat av: Emma

Sv: joo, har int alls haft nå bloggmotivation så ja to en bloggpaus å tänkt ha lösenordskydda såläng jag int bloggar nå så kan ha laga om design å allt på samma gång haha. ;D

2015-02-04 @ 20:01:10
URL: http://emmamikaelah.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!