Almost blackhead!

I torsdags hade vi en färgkurs i skolan tillsammans med vuxenlinjen. En riktig frisör var inbjuden till skolan och "undervisade" hela dagen. Vi hade först ett par timmar teori från morgonen och sen på eftermiddagen fick dom vuxna färga på modeller som kom till salongen. Vi ettor fick se på, vi lärde oss nog ganska mycket eftersom det var många olika tekniker och frisören visade olika knep osv.Sen så var det en modell som fattades så någon ur min klass skulle få sitt hår färgat. Vi drog lott mellan alla som ville vara och vet ni, jag(!) fick bli färgad. Jag som aldrig vinner när man drar lott :D Glad blev jag iaf, och 3 av mina vänner fick färga mig. Blev ännu ett steg mörkare än förra gången jag färgade, men riktigt nöjd är jag :)
Här är resultatet! Blev väldigt dåliga bilder eftersom det var så mörkt ute då jag fota så färgen blev inte riktigt rättvis. Men ni ser ju att det är mörkare iaf, det är ca 1,5 steg ifrån riktigt svart, så kan inte riktigt kalla det svart fast det ser ut lite så ;)
 
Vad tycks? 
 
(klicka på bilden så ser ni hur jag såg ut i somras, innan jag alls hade påbörjat resan till mörkare)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!