Torsdag

-från igår på pikku quattro, helt otroligt gott och inte alltför dyrt-

Idag har varit en ganska chill dag. Från morgonen var vi utan lärare så vi fick tvätta varandras hår och klippa eller styla osv. Jag tvätta Elin's hår och tvärtom, och sedan  gjorde vi prislistor till vår kérastase produkthylla i salongen. Efter maten så påbörjades det som jag väntat på nu sedan det blev tal om det, nämligen att jag fick permanenta mitt hår!! Men inte vanliga, jättekrulliga "pudel" lockar, utan beach waves så det är endast lite vågigt, men så vill jag ha det eftersom jag har helt spikrakt hår annars.. Så med rätt styling tror jag nog lockarna blir riktigt snygga. Ska kanske färga min utväxt imorgon så då ska vi ta bilder på hur lockarna blev också. Kommer nog visa sen :)




Postat av: Malin Lindgren

Sv: jaha vad roligt, vad gör han där? Gör han GMU (vet ju inte vad den heter i finland) eller utbildad soldat? Min pojkvän är med i hemvärnet och ska göra GMU nästa år (tror jag) :)

Gud vad skönt med en så skön dag och vad roligt att få håret permanentat, ser fram mot bilderna:) Ser jätte gott ut!

2015-02-20 @ 17:37:26
URL: http://malinviola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!