10 saker ni (kanske) inte visste om mig.

◊Är ett aprilskämt.. Född 1 april. 
 
◊Är världens känslomässigaste(heter det så?). Börja gråta för typ ingenting, men har lika lätt till skratt. 
 
◊Lyckas alltid skjuta upp allt jag borde göra
 
◊Har tydligen haft "frisörintresset" i mig hela livet. Fick höra att när jag var 2 år så tyckte jag om att göra frisyrer osv. Även fast det varit på tal om andra yrken genom åren så har det nog alltid lutat åt frisör i slutändan. Och det känns helt rätt!
-instabild från när vi började skolan, en del av vår stora fina salong-
 
◊Hatar att ha stökigt rum, men att städa är lika avskyvärt..
 
◊Har egentligen ingen som vet precis allt om mig. Håller väldigt mycket för mig själv.
 
 
◊Brukar inte umgås med kompisar så ofta på fritiden. Inte när jag är hemma iaf. I Vasa är jag ju omringad av dom finaste vännerna hela tiden nästan♥
 
◊Har en vän som alltid finns där för mig, vad det än gäller och det är Michelle. Har känt henne typ hela livet och det är oftast henne jag vänder mig till om jag behöver hjälp med något eller bara vill prata. Hon är som en andra syster till mig♥.
 
-Michelle & Jag-
 
◊Är väldigt teaterintresserad och tar chansen att få vara med i något teater så fort jag får. Skulle dock inte vilja jobba med det, men sådär ibland på fritiden är det riktigt kul!
 
◊Har börjat se på mig själv på ett annorlunda sätt än tidigare. Ibland är jag t.o.m rätt nöjd med hur jag ser ut. Inte alltid, men ibland..
 
 
 
 
Postat av: GoForFit

Kul läsning! :)

sv: Ja, sååå himla gott! :)

2015-02-26 @ 19:42:49
URL: http://goforfit.se
Postat av: Michelle

Due bäst gullevännen!
Älskar dej <3

2015-03-03 @ 14:08:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!