Tillbaka!

-Michelle som fotat, men bilden är från min instagram igår och även min populäraste instabild.-
 
Nu mina vänner, borde jag vara tillbaka på banan igen efter sommaren! Har haft sommarlov både från skolan och bloggen ;) Igår jobbade jag sista dagen på sommarjobbet, så nu ska jag njuta av en helt ledig vecka(med lite roliga aktiviteter inräknade förstås) och sedan drar skolan igång igen och jag flyttar till Vasa. Längtar faktiskt denna gång!
 
Jag ska försöka sammanställa några inlägg med bilder och lite uppdatering om vad jag sysslat med hela sommaren, för jag har inte haft en minut ledig denna sommar känns det som :) 
Har laddat ner testversionen av photoshop elemnts 13 idag också så ska bekanta mig lite med den på samma gång. Ska sen köpa riktiga versionen av den lite senare.
Postat av: Julia

fin bild!:)

2015-08-01 @ 17:11:00
URL: http://jjuliees.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!