Victoria's Secret

Nu äger jag också en VS väska! Haha.
 

Förra helgen när jag hade kalas fick jag detta av min kusin. Har 3 body mists av Pure Seduction nu, fast alla är i olika storlekar! Men fick ju också nu body lotion och shower gel så det var en riktigt bra present ändå :) Ska försöka ändra om lite i mitt rum nästa helg och se var väskan passar in (de flesta VS tokiga flickors dröm är ju att ha en väska i sitt rum ;) ) och så har jag även köpt en annan inrednings detalj som jag ska visa upp när den hittat sin rätta plats! 
Postat av: Netti

Åh jag älskar också VS och jag förstår att du är supernöjd :-D

2015-04-26 @ 17:33:51
URL: http://starby.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!