This or that-lista

 -Arkivbild-
 
GlassGodis
Smink / Utan smink
Sommar / Vinter
SjungaDansa
Julafton / Födelsedag
Singel / Förhållande
Rosa / Blå
Kjol / Klänning
VattenLäsk
HavetPool
SovaVaken
InstagramFacebook
LäppglansLäppstift
TV/ Dator
Blogg/ Vlogg
Jogga
Vanilj/ Choklad
MjukisbyxorJeans
BioFilm hemma
Ögonskugga/ Mascara
KlackarSneakers
LandetStorstad
Onyttig/ Nyttig
Dusch/ Badkar
SolaBada
Hotell/ Tälta
Morgonmänniska/ Nattmänniska
Spara/ Slösa
Långa naglar/ Korta naglar
Nagellack/ Utan nagellack
Nätshoppa/ Shoppa irl
Få kuddar/ Många kuddar
 

Hittade denna lista inne hos Etta(min klasskompis) och tyckte det skulle vara roligt att dela med mig av vilket jag skulle välja av dessa alternativ. Vissa valde jag båda på och vissa valde jag inget på, och det beror helt enkelt på tillfälle osv. Så det var lite klurigt att välja bara ena på vissa av dem :D
Postat av: Julia

rolig lista :)

2015-04-10 @ 13:39:17
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Emma

De listorna är riktigt roliga! :)

2015-04-10 @ 22:50:23
URL: http://engstromemma.devote.se
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Roligt lista, älskar såna där! :D

2015-04-10 @ 22:57:19
URL: http://matildays.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!