Sjukling..

-två arkivbilder från i somras för att jag längtar till sommaren!-
 
Som vanligt när man skriver att man kanske slipper bli sjuk, så åker man på en förkylning ändå.. Igårgkväll fick jag feber och senare också snuva. Så åkte inte till skolan idag, utan stannade hemma för att bli frisk snabbare istället. Vaknade flera gånger under natten, men sov ändå länge på morgonen. Ska bara ta det lugnt hela dagen, och sen senare åker jag nog till Vasa och skolan imorgon. 
 
Hoppas ni har en fin start på veckan!♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!