Glad påsk i efterskott!

Hoppas att ni haft en bra påsk! :)
Våra planer för påsken gick lite i kras då lilla systersonen fick en lite längre sjukhusvistelse förra veckan men nu är han nog kry igen den, lille kämpen♥
 
Tog en helt dator-fri påsk och det är så himla skönt att bara ta vara på dagarna istället för att slösa en massa tid vid datorn. Dock har jag slösat massa tid med att se på pll men det är en helt annan sak ;) Har väl haft en helt ok påsk iallafall, och nu väntar en tredagars skolvecka!
 
Ha det bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!