Filmtips - Days of thunder

Stannade hemma igårkväll istället för att åka ut någonstans, kände mig inte riktigt frisk och hade riktigt ont i halsen så ville inte att det skulle bli så mycket värre. Det gjorde jag helt rätt i för i dag mår jag mycket bättre så kanske slipper jag undan en förkylning iallafall.
 
Jag och mamma ville se på någon film men hade ingen bra i hyllan så gick igenom tv-kanalerna i hopp om att komma över någon bra film. Days of thunder började just precis då på en kanal. Läste lite i infotexten om vad den handlade om, men fick inget riktigt sammanhang om den. Nåväl, vi fortsatte se på den och den var faktiskt riktigt bra! Och när jag tycker filmer är bra så är dom faktiskt det, har aldrig tålamod att se på "halv bra" filmer :D Men man kanske ska vara lite bil-intresserad för att vilja se på den, då den handlar om racing. Men Tom Cruise spelar huvudrollen i den och han är ju så bra skådespelare så filmer med honom i kan aldrig bli dåliga ;)
Iallafall så har ni ett tips på en film här som är riktigt bra! 
-Alla bilder är hämtade från google-
 
Postat av: Emma

Usch vad jobbigt med halsont! Men tur att du känner dig bättre :)
Kram

2015-04-12 @ 16:35:15
URL: http://engstromemma.devote.se
Postat av: MiraKidvall

Jättefin blogg! X

2015-04-12 @ 18:13:59
URL: http://mirakidvalls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!