Äntligen helg!

-från förra helgen då jag besökte fagerö med några vänner och åt årets första hamburgare där-

-min bror fyllde 20 år i torsdags så vi var med familjen till Pancho Villa i stan, där de har världens godaste hamburgare!-

Nu är det helg igen och 5 veckor kvar i skolan innan sommarlovet tar över! 

I torsdags steg jag och Jennie upp tidigt för att åka in till stan i hopp om att bli en av de 50 första kunderna när H&M nyinvigdes, och få ett presentkort. Tyvärr blev Jennie 50:e och jag stod efter henne i kön så jag blev utan.. Men vi skall dela på det så det var ju snällt :) 
Men tänk vilka egoistiska människor det finns när det kommer till sådana saker då man får gratis grejer. Då vi kom dit och ställde oss i kön så räknade vi att det var ca. 45 styckna så vi båda skulle nog ha chans att få ett presentkort, men medan vi stod där och köade i mer än en timme så var det flera som smög sig förbi och ställde sig före alla andra i kön! Som tur var fanns det flera vakter där som höll lite koll och kunde föra iväg dem, men de såg inte alla som trängt sig före...  Nåväl, en av oss fick ju presentkort, så det blev nog värt den långa väntan och våra frusna fingrar och tår! :) Och H&M som nyrenoverats totalt är jättefint nu.

Ha en fin dag!♥






Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-04-25 @ 12:01:43
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Johan

Fina bilder.

Svar: Tack! :D
Julia R.

2015-05-30 @ 23:39:47
URL: http://finest.se/soulful



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!