1 år sedan!

Igår var det 1 år sedan jag var på mitt första "riktiga" fotojobb, nämligen som dopfotograf (låter ju ganska klyschigt). Min gudmors barnbarn Angelina blev döpt och jag var riktigt nervös innan, men det gick över då gudmorn sa i kyrkan: "det gör inget fast du går ivägen för de som sitter i kyrkbänkarna, huvudsaken är att vi får bilder av den här händelsen", för jag visste ju inte riktigt hur jag skulle röra mig osv. Dessutom kände jag inte så många av de som var där. Men det gick bra och jag tror nog de var nöjda över bilderna. Dessa fina tårtor på bilderna ovan hade min duktiga syster gjort till tillställningen. 
Dessa bilder är fotade med Nikon D3100, lite dåligt då jag inte hade D7000 då ännu :(
 
Om ca 1 månad är det dags igen att agera dopfotograf, då blir lilla Liam döpt :) 
Jag och Michelle har även ett litet fotojobb inbokat i slutet på sommaren, men det är ganska oklart om det ännu.
Postat av: Knaperbloggen

Vad härligt med jobb! Fina bild på tårtan! :)

2015-04-13 @ 16:51:11
URL: http://knaper.blogg.se
Postat av: Mary

Vad roligt att bli anlitad som dopfotograf och vilka härliga bilder!

2015-04-13 @ 20:16:40
URL: http://dreamsarelife.blogg.se
Postat av: Julia

kul! :)

2015-04-18 @ 14:38:48
URL: http://jjuliees.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!