Långhelg!

-två arkivbilder som jag redigerat lite i instagram-

Redan igår tog jag helg. Skulle bara haft två lektioner från morgonen idag, så vi frågade om vi fick göra någon uppgift hemma istället, och det fick vi! Därmed har jag 3 dagars ledighet :) Skönt!
Är just nu hos min syster och bara chillar. Ska ut på en promenad lite senare och så bad hon mig baka något så det ska jag väl göra snart. 
Har inga planer över helgen, även fast det är halloween.. Just nu ser det mest ut som att jag stannar hemma med mamma&pappa. Fast jag hellre skulle göra något kul med några kompisar. Menmen, får se hur det blir. 
Ska ni göra något speciellt över halloween?♥
Postat av: Susanna Maria J

Så söta bilder :)

2014-10-31 @ 14:39:22
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Sara

Skönt med långhelg :) Fina bilder.

2014-10-31 @ 20:36:53
URL: http://baakochmaat.blogg.se/
Postat av: MATILDA

åh vad söt! :)

2014-11-01 @ 00:04:06
URL: http://matildays.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!