Vill inte att helgen ska ta slut..


-från promenaden med mamma idag-

Har haft en riktig myshelg. Strosat på hemma med mamma&pappa. Händer inte så ofta nu förtiden. Nu när jag bor i Vasa i veckorna så tar jag vara på all tid jag får hemma över helgerna, för oj vad jag saknar hela familjen♡ och hundarna också förstås! Det är så tomt här på internatet när man är van att hundarna ska finnas bredvid hela tiden-som hemma. 
Iallafall så har jag då inte gjort något speciellt vettigt över helgen. I fredags spenderade jag hela dagen hos syster och igår&idag har jag bara varit hemma. Skönt det också.

Är tillbaka i Vasa nu och är helt ensam.. Först imorgon kommer min rumskompis hit, och även Michelle, så då har jag sällskap :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!