Haha så sant!

Ni som har haft MSN, klicka er in HÄR och läs 19 saker du garanterat gjorde om du hade MSN. Känner nog igen mig på kanske mer än hälften av punkterna! 
 
Jag minns att när man skulle åka hem från en kompis eller om kompisen åkte hem från mig så sa vi alltid "Kan du gå in på MSN när du är hemma?" Hahah. Ja, det var tider det, när man inte kunde prata med varann så ofta som man kan idag.. Men HUR klarade man sig egentligen? Idag får man ju tag i nästan vem som helst, när som helst på dygnet :D  Svårt att tänka sig att man inte kunnat det så länge egentligen.
Tydligen har MSN lagts ner helt och hållet nu. Hittade denna bild på Veckorevyns sida :D 
 
Postat av: Sandra Lundin

Ja, från den sidan hade man ju ett och annat minne :P

2014-11-06 @ 07:29:51
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Julia

haha har också läst den det stämmer verkligen in! saknar msn såå :)

2014-11-09 @ 12:59:08
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Emma & Julia

Hej! Jag (Julia) äger en hel hög med VS saker! Mina favoritmists är berry kiss och pure daydream. Det finns att hitta VS produkter rätt billigt på svenska sidor, om du är intresserad. :)

2014-11-09 @ 13:00:20
URL: http://xoxo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!