Födelsedagsfirande

För några helger sedan fyllde min fina syster år, så då var vi bjudna på kalas.
 
Hon hade gjort underbart goda smörgåsar, jag hade bakat de där chokladkexen↑dagen innan hos henne, och ja så hade hon massa annat mumsigt! Som vanligt alltså ;) 
Jag hade min söta kusin som bordskamrat♥
Och så hade hon förstås gjort en god tårta! Dock var den här varianten ganska enkel jämfört med vilka tårtor hon gör och dekorerar annars :) Kan visa er någon gång hur duktig hon är! 
 
Såå, det blev inte så många bilder den kvällen, och dessutom var det ganska mörkt så det var lite svårt att fånga så mycket på bild. 
 
 
Postat av: Petra Johansson

Jättefina bilder! :D

2014-11-09 @ 22:00:40
URL: http://solskensglad.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!