En ledig dag till.

-1 år gamla bilder-

Lite gladare än sådär↑ blev jag av att vakna upp till ett SMS där det stod att vår lärare blivit sjuk så vi får vara lediga på måndag. Dock fick vi en hemuppgift(ganska svår sådan också..)att göra, men vad gör det när man får vara hemma och ledig en dag till! :)
Postat av: My Fredblad

Äsch, du får vara ledig i allafall! Men har ni bara en lektion per dag eller? :)

2014-11-09 @ 23:12:09
URL: http://fredblad.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!