#kamerapåväg!!

Förra fredagen, på midsommarafton beställdes denna goding hem! Kunde det ha blivit en bättre midsommar va? :) Har några foton från den dagen som kommer upp inom kort. 
 
Då jag beställde kameran så fanns den inte i lager. Det stod att den var beräknad att komma in igen på måndagen därefter. Den kom in på tisdagen och jag kollade mejlen varje dag, flera gånger per dag hela veckan för att se om de skickat något mejl på att den farit med posten. Blev lika besviken varje gång jag såg att de inte skickat något.. Skickade iväg ett mejl till cyberphoto, därifrån jag beställe, för att få reda på var den fanns. Det kom aldrig något svar på det och jag började fundera varför det aldrig hände något... Så igårkväll slog det mig! Tänk om mejlen hamnat i skräpposten! Jag såg efter och däääär var att paketet hade skickats i onsdags, och även svar på mitt mejl till deras kundtjänst :) Bra service har de iallafall.
 
Men jag vill ju ha min nya kamera nuuuuuu! Hoppas jag blir nöjd med den. Har ju inte provat en sån förut. Men alla säger den är jättebra så jag litar på dem då ;) 
 
Godnatt fina ni♥
Postat av: Julia

sv; Åh tack så mycket! Nikon d7000 är en så bra kamera, den kommer du kunna utvecklas mycket med! Jag mejlade blogovin och bad dem flytta över mina gamla följare till den nya bloggen, det gick väldigt smidigt!

2014-06-30 @ 11:46:00
URL: http://juliasmagazine.blogg.se
Postat av: Alice

Åh så roligt med en ny kamera verkligen!! Lite nyfiken: hur stor skillnad märker du på bildkvaliteten mellan d7000 och din d31000? Ellet vad är största skillnaden mellan de kamerorna om man säger så? :D

2014-08-05 @ 08:59:00
URL: http://createdbyalice.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!