Utedag på sjön!

 
 
 
 
Nikon D3100 + 18-55/3.5-5.6
 
Har varit till H's villa idag och satte ut nät i sjön. Intressant var det att se hur man gör det vintertid! Och mycket härligt att få frisk luft också. Älskar vinterdagar då man får vara ut på isen eller annars bara kan vara ute mycket. Då får nog kölden slänga sig i väggen, för det är något man inte har en tanke på då! :)
Postat av: Josefine Andersson

sv: Åh men shit, gud. Tack tack så himlans jäkla mycket sötnos!
Du har helt rätt, ful kanske är fel ord.. men jag såg död ut och långt ifrån så fin jag är idag! Det är sjukt sorgligt att jag inte kunde se det då, men jag var sjuk..
Och du, det där med byxor behöver inte betyda att du är tjock.. jag har ALLTID haft problem med byxor, 20 kg mer eller mindre.. Det har mer med att göra hur du ser på dig själv och hur du sträcker på dig - inte hur "tjock" du är..
Och du: gym bara för smala/vältränade? Hell to the fucking no. Jag skämdes ihjäl när jag var skitsmal och var där, när jag tog skrattretande låga vikter och bara kände mig allmänt äcklig.. Tills jag intalade mig själv att "det är här jag är nu - det är inte här jag alltid kommer vara". Ingen kommer kika ut dig, eller döma dig hårt - det är bara du som är osäker! Sträck på dig och kör - för du kan!
Övningar kan du hitta på youtube - och bra recept kan du hitta hos mig (hehe) i min "recept" kategori :D
Lycka till sötnos! Och förlåt för sent svar..
KRAM

2014-01-27 @ 13:58:07
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh vad härligt! :)

2014-01-28 @ 10:43:45
URL: http://photo.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!