2014 snart förbi

-we♥it.com-

Ja, snart är år 2014 bakom oss. Kommer bli så konstigt och ovant att säga 2015.. Fast det tycker man ju varje år, samma sak när det skulle bli 2014, 2013, 2012 osv :D

Imorgon ska jag gå igenom de få bilder jag har från julen och visa er hur min jul såg ut. Kan medge att den inte var så händelserik men det är skönt att bara vara också. 
Nu ska jag fortsätta se en film och mumsa i mig pistachnötter♥
Ha en fin kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!