Söndag 17 augusti



-sista sommarlovsdagen då mamma och jag var ute och cyklade, vi hittade en fin väg att vandra på♥-

Då har en hel vecka i skolan redan gått. I tisdags flyttade jag till internatet, bodde själv i mitt rum vilket var både bra och dåligt. Bra att inte behöva anpassa sig till andra och få breda ut sig, men dåligt att det blir så ensamt i längden.. Gillade inte alls de andra i min "modul" så redan dagen efter då jag började känna några fler ur klassen så blev det så att jag flyttade in med en ur min klass där det bor några andra frisörstudernaden i samma byggnad! Och det blev hur bra och mysigt som helst då, började känna fler ur klassen och på torsdagskvällen satt vi fem stycken i köket i vår "modul"(lägenhet) och prattade och skrattade så vi fick kramp i kinderna! Det som var roligast var väl olika ord i våra olika dialekter! :D Det kändes som vi hade känt varann hur länge som helst, vi satt och pratade om allt mellan himmel o jord. Fantastiskt fina människor de här♡

I fredags direkt då jag kom hem från Vasa så for jag iväg med mamma&pappa till villan(har inte hunnit dit något alls på hela sommaren..) dit J,T&H kom senare på kvällen och vi hade en liten kräftskiva. Somnade mittiallt kl.22 och vaknade morgonen därpå kl.10. 12h sömn, verkade ju välbehövligt, skönt var det iallafall. Var iväg på en liten utflykt igår bl.a. till Replot bron. Fotade lite där så kommer komma lite bilder därifrån senare!

Nu→sova, Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!