Kräftskiva på villan!

 
I fredags hade vi ju som sagt en liten kräftskiva med familjen. Både mamma och syster hade kokat och bakat bl.a skinkpaj, ostpaj(?) och en suupergod banoffeepaj till efterrätt(som inte blev så bra på bild..) så vi blev riktigt mätta! Plus alla räkor och salladen osv. Såå gott :) 
För nästan exakt ett år sedan var vi också på villan hela familjen en kväll och hade det lika mysigt. Och åt nästan samma sak, förutom kräftorna, haha. Dock fotade jag lite mer då än vad jag gjorde nu, eftersom jag somnade mittiallt! HÄR kan ni se lite bilder från den gången.
 
HÄR & HÄR kan ni se några naturfoton från förra året vi var på villan. Blev så nöjd över de bilderna, både av skalbaggen och vattnet! :) 
Postat av: E.W - photography

Ja ellerhur, jag har också bloggat några enstaka gånger i sommar bara. Men när de vart en sådan fantastisk sommar så har man ju inte suttit vid datorn något (:
ohh de lät inte fel. Min sommar har bestått av sol, bad, shopping, vänner, fest , skåne osv:D<3

2014-08-21 @ 15:46:01
URL: http://eweman.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!