Se hit alla användare av...

Photoscape!! 
Jag är i väldigt stort behov av ett ordentligt redigeringsprogram för att komma till nästa nivå med mina bilder. Picasa är ett alldeles för enkelt redigeringsprogram känner jag, och skulle behöva något där man kan redigera (helst) RAW-formats bilder. Och förstås att kunna ändra kontrast, skärpa osv. Ungefär som photoshop, men har inte möjlighet att köpa den fulla versionen av det. Har hört att Photoscape skall vara gratis att ladda ner, men mycket mer fakta än så har jag inte hittat någonstans. Är det ungefär som photoshop, eller är det mer som Picasa?
Är det nu någon av er som använder detta eller vet något mera om det, så släng in en kommentar! Tackar er otroligt mycket om ni skulle ta er en/två minuter att skriva svar. 
De som hjälper mig kan få en länkning om ni har blogg :)
 
 
Postat av: michelle

Ja ladda ju nier a, men to bort a tibax. Elr datorin to bort a fö an fie na fäijl niesta gang man sku start a.. å söde i redigeringd väg tyckt ja nu it hlr e va så bra, hadd no hoppats på na betär tå man liest om a men..
Så jag gilla it a.

Miss you! ♡

2013-11-05 @ 21:53:37
URL: http://www.imagesoflife.webblogg.se
Postat av: Jenny

Photoshop går att ladda ner gratis :)

2013-11-15 @ 18:27:22
URL: http://jennyphoto.blogg.se
Postat av: Ida

Jag har laddat ner Photoshop CS6 helt gratis:)

2013-11-25 @ 16:30:59
URL: http://ivmt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!