Ny header- Check.

Nu är den äntligen klar. Det kändes som om en sten lättade från hjärtat nu när den tillslut är där. Har varit så otroligt trött på mig själv som aldrig bytt header, halåå man kan inte ha samma header både sommar, höst och vinter!! Haha, men jag har inte riktigt haft någon större lust och inga nya bilder, men nu är den där och jag är nöjd med den :) Det borde inte ta så länge heller innan det kommer någon mer jul-bild dit också. Resten av designen ska nog också göras, men det får bli imorgon! Vad tycker ni om headern så här långt? 
 
Postat av: sysss

Snygggtsnyggt ;)

2013-11-26 @ 07:22:21
Postat av: Emma

Sv: Haha, jag har ingen koll på väder sträcken, men jag bor i alla fall i närheten av staden Kokkola, om du vet var den ligger? :) Typ 40 kilometer därifrån. :)

2013-11-26 @ 15:05:36
URL: http://momentsofjoy.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!