S O M M A R L O V !

-En sista bild med mina fina tjejer innan vi skiljdes åt över sommaren. Kommer sakna ihjäl mig efter er..♥-
 
Igår fick vi officiellt sommarlov! Så himla härligt men även vemodigt på samma gång. Kommer ju inte se mina fina vänner på ganska länge, och inte vara omringad av vänner hela tiden.. Jag och bästa Jennie kommer inte bo tillsammans längre heller så vi har varit väldigt ledsna över det den senaste tiden. Men vi ska iaf försöka att träffas någon gång i sommar ändå!
----------------------------------------
Jag, Elin och Jennie hade planerat att ha en väldigt rolig sista kväll på internatet i tisdags och fira lite då Jennie fyller 18 år idag, men kvällen slutade väldigt dåligt... En av Elin's kompisar omkom i en traktorolycka, och en bekant till mig var med om en bilolycka men klarade sig, som tur var! Så kvällen och natten blev inte alls som planerad :( 
 
 
 
Postat av: Emma

Oj vad tidigt du fick lov! :o Så fin bild och förstår om du kommer sakna dina vänner :')

2015-05-29 @ 20:57:45
URL: http://engstromemma.devote.se
Postat av: Julia

skönt med sommarlov men tråkigt att kvällen blev som den blev :/

2015-05-30 @ 14:36:39
URL: http://jjuliees.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!