GHD-dag!


-Sara's & Elin's bilder-

Igår var en bra dag, för en ghd-"konsult" (heter det så?) var till skolan och berättade om olika produkter och verktyg. Hon visade lite knep hur man kunde göra när man använde verktygen och så fick vi beställa saker av henne. Jag beställde en klippkappa, en tuperingsborste och ett värmeskydd. De var ju lite i högre prisklassen men ibland kan man nog unna sig saker med lite mer kvalité än att bara ta en billigare version som inte är så bra alla gånger. 

Idag har vi haft en ledig dag, men den har gått åt till att sitta framför datorn precis hela dagen.. Hade ett stort skolarbete att göra som skulle lämnas in senast ikväll kl.18. Började på med det vid 12/1-tiden och var klar halv 6. Hade även revyövning sen ikväll. Kom på nu ikväll att jag t.o.m hade glömt att äta något, så stressad var jag över att få skoluppgiften klar i tid. Måste verkligen skaffa mig en ny dator så att jag kan sköta lite skolarbeten även fast jag är i Vasa..

Nog svamlat om detta, snart kallar sängen på mig. Godnatt!♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!