Tillbaka!!

Nikon D3100 + 35/1.8 G
 
Tjenare! Nu är jag återigen tillbaka på banan efter lite uppehåll. Har påbörjat sommarlovet genom att jobba jobba och återigen jobbat. Enda dagen jag varit ledig var i måndags, jobbade sju dagar i sträck första sommarlovsveckan. Ännu känns det iallafall inte som att vi har långledigt :D Men väldigt fint väder har det varit dessa två första veckor men nu har det vänt och är värsta höstvädret... Hoppas det vänder tillbaka snabbt!! 
 
Har också fått veta att jag skall få påbörja min frisör-utbildning i höst! Yee♥
 
Har massor med naturbilder och lite examensbilder osv. att visa er så bered er på många bilder framöver! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!