update från senaste tiden.

-instakollage från i söndags-
 
Här går det länge mellan inläggen i sommar.  Men det är inte helt ovanligt, det går även lång tid mellan jag träffar min familj fast jag bor hemma ännu :D nej, men det tyder bara på hur stressigt jag haft hela sommaren. Fast det är mest roliga grejer som tagit upp all min "lediga" tid, såsom teater t.ex!♡ men även mina två jobb som faktiskt har varit ganska intensiva. Har ju jobbat både på kyrkogård(fyra dagar/vecka) och i glasskiosk däremellan.. så i sommar har jag inte alls varit ute på äventyr så långa vägar....
 
Just nu jobbar jag iallafall sista passet i glasskiosken på hela sommaren, såå skönt! Och imorgon eller på fredag är jag sista dagen på kyrkogården. Sen en vecka ledigt(!!) innan skolan drar igång och jag byter bostadsort i veckorna. Spännande och lite läskigt.... 
Har för övrigt massor med bilder på lager men har inte alls hunnit kolla igenom dem överhuvudtaget... så ni får nöja er med att det är lite tomt ännu ett tag! Kommer antagligen försöka göra några tidsinställda sen när skolan börjar för då finns det ju inte så mycket intressant att skriva om -> #internatsliv :D
 
Postat av: Emma

Härlit med en vecka ledit ännu före skolan börjar! :D Måste bara fråga va du ska börja studera till hösten? :)

2014-07-31 @ 23:11:08
URL: http://momentsofjoy.blogg.se
Postat av: Alice

Se till att njuta av din lilla ledighet! Fast det är ju inte dåligt att tjäna egna pengar heller ;)
Fin bilder också!

2014-08-05 @ 09:02:46
URL: http://createdbyalice.blogg.se
Postat av: Emma Grann Fotografi

Åh härliga bilder :)

2014-08-05 @ 09:29:11
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Postat av: Linnéa Thell Jansson

- Nej! Det är bara smart att det följer med så att man slipper bläddra upp igen! :)
Kram!

2014-08-06 @ 16:37:14
URL: http://linneajthell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!