Något har förändrats!



I tisdags direkt efter att vi slutat i skolan satte jag mig ner i salongen och blev omhändertagen av en trea på frissalinjen. Jag hade planer på att bli mörkbrun i håret och valde vilken nyans jag ville ha. Visste ännu inte då hur det skulle bli men när det var klart var jag mer än nöjd! Det hade blivit precis som jag hade tänkt mig men inte kunde beskriva :) Och alla har sagt nu efteråt att jag passar bättre i mörkt och även jag tycker det. Varför har jag inte gjort detta tidigare?!
Postat av: MATILDA

vad fint :D

2014-08-29 @ 11:07:43
URL: http://matildays.se
Postat av: Emma

Oj va fint de blev, du passar jätte bra! :D

2014-09-29 @ 09:45:42
URL: http://momentsofjoy.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!