En gåva till mig själv♡

Igår inhandlade jag denna fina surfplatta till mig själv. Har sparat pengar en längre tid för att kunna köpa den och igår var det äntligen dags! Den var svår att hitta någonstans då efterfrågan varit så stor på just denhär, men sen fanns den i en liiiten sonera-affär :) 
(Testar just nu att blogga från den, och det funkar hur bra som helst!♥)
Postat av: E.w - photpgraphy

Ohh tack sötnos vad gullig du är. Förlåt för sent svar, men min jul har vart fullsmockad;D
jadu de låter inte helt fel du.

Jag fick 2005, min första "Highteck=NOT" digitalkamera, av min mamma .. Sen tröttnade jag enormt på den, men mamma sa nej Emma systemkameror är för dyra. men 2006, fick jag mitt första sommarjobb. Tjänade massa pengar & köpte mig en systemkamera, NIkon D40. & den kan jag erkönna att jag använder idag också. Men har massa objektiv till. Jag älskar den, men har insett att jag ska byta upp mig:D

2013-12-30 @ 12:05:31
URL: http://eweman.blogg.se
Postat av: MATILDA

snygg! hoppas den är bra =)

2013-12-31 @ 15:11:02
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Sarah

Snygg den är.. och inget går upp mot att köpa presenter till än själv ;)

2014-01-01 @ 21:48:02
URL: http://sarahjoshua.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Tjena! Kul att du hittat hit. Jag som driver denna blogg heter Julia, född 1 april -98. Finlandssvensk tjej som studerar första året till frisör. Det har varit en dröm i många år. På min fritid fotograferar jag nästan allt jag ser och mycket mer. Det är i stort sett det mitt liv går ut på, skönhet och fotografering. Eftersom dessa två områden ligger mig varmt om hjärtat så är det detta jag delar med mig av i bloggen. Hoppas ni trivs här och fortsätter kika in med jämna mellanrum!